KOL MARKAZ (CALL-CENTER) AUTSORSING XIZMATI TALABLARI
- “Call center”ga tushayotgan murojaatlar dushanba kunidan shanba kunigacha (shanba kuni ham) (bayram kunlaridan tashqari) soat 09.00 dan 18.00 gacha uzluksiz qabul qilishi lozim.
- “Call center”ga kelib tushayotgan murojaatlarni o‘z vaqtida qabul qilish, fuqarolarning uzoq navbat kutib qolishini oldini olish maqsadida “Call center”ga kelib tushayotgan bitta chaqiruvning davomiyligi 10 daqiqadan oshmasligi lozim.
- “Call - Center”ning asosiy vazifasi aholi bilan to‘g‘ridan-to‘g‘ri muloqotni tashkil etish, ularning huquq va erkinliklari hamda qonuniy manfaatlarini to‘laqonli himoya qilish, murojaatlar bilan ishlashning samarali tizimi faoliyatini taʼminlash, murojaat qilishga oid konstitutsiyaviy huquqni so‘zsiz amalga oshirishi lozim.
- “Call - Center” murojaatchining talabiga ko‘ra o‘zbek va rus tillarida xizmat ko‘rsatishi lozim.
- “Call - Center” har oyning oxirgi sanasiga qadar murojaatlar yuzasidan batafsil statistik maʼlumotlar taqdim etishi lozim. Statistik maʼlumotlarga murojaatchilar soni, qaysi masalalar yuzasidan murojaatlar ko‘proq bo‘layotgani va boshqa masalalar bo‘lishi kerak.
- “Call-Center”ning faoliyati davomida mijozni haddan tashqari uzoq vaqt kutish rejimida ushlab turish, ish jarayonidagi uzilishlar va sifatsiz xizmat ko‘rsatish bo‘lmasligi lozim.
- “Call-Center”da IVR xizmati kiritilgan bo‘lishi lozim.
- “Call-Center” xizmatlarini kuzatib borish va monitoring qilish maqsadida Davlat test markazi masʼul xodimi uchun alohida shaxsiy kabinet ochilishi lozim.
- “Call-Center” da virtual kotiba xizmati mavjud bo‘lishi lozim.
- “Call-Center” xizmatlari har bir qo‘ng‘iroq (zvonochniy) tarifida hisoblanishi lozim.
Rekvizitlar:
Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Davlat test markazi
Toshkent sh., Bog‘ishamol ko‘chasi 12-uy
h/r 400110860262667950100045001
STIR 200626780
Moliya vazirligi G‘aznachiligi
h/r 23402000300100001010
XKKM Markaziy bank bosh boshqarmasi
MFO 00014
STIR G‘azna:201122919